Jag har en riktigt gammal blogg...

... som jag fortfarande har liggande i vila, väl dold i cyberrymden ;-) Ja sanningen är att den är spärrad så det är ingen idé att ni börjar söka den.
Hur som helst så är det ganska intressant att läsa där... Jag började skriva i den under i november 2008 och slutade januari 2010.Jag använde den lite som terapi. Skrev om allt o inget. Jag skrev massor! Det som gör den extra intressant (för mig själv) är att den speglar hur jag mådde. Under slutet av 2008 mådde jag extremt dåligt. Och jag hade väldigt mkt som jag behövde reda upp inom mig själv... För att sortera mina tankar så skrev jag! Jag skrev o skrev o skrev.... Hela bloggen speglar hur jag tog mig igenom en extremt jobbig period och hur jag hittade mig själv.
Jag hade en hel del följare till bloggen också. Fler än jag har till denna. Det ämnet som jag skrev om och att jag var så utlämnade gjorde att många läsare var återkommande. Till saken hör att jag valde att vara helt anonym o det gjorde ju att jag kände att jag kunde vara ärlig i det jag skrev.
Jag är glad att jag har den kvar idag... o jag funderar ibland på om jag skulle skriva om texterna... Men jag är nog inte där riktigt än.

Kommentera inlägget här :