För 19 år sedan...

... Den 11 september 2002 dog min mamma!! De var en solig höstdag...Så vacker och strålande, en sån där fantastiskt höstdag, med hög klar luft. Det var den dagen min mamma drog sitt sista andetag...

Jag tänkte att det kunde inte vara möjligt! Jag tänkte att det inte kunde hända... Jag satt där, höll hennes hand  o min mamma sa till mig " Vad skönt att du kom" . Sen gick de bara några minuter o hon drog sitt sista andetag...Min mamma var borta...Så liten, så ensam som jag kände mig just då har jag inte känt mig  senare i livet...  Så liten, så liten... Jag hade velat krypa upp i hennes famn... Känna hennes hand mot min kind igen. Men jag visste att det var över.

Den dagen känns som igår men ändå så långt bort. Min älskade mamma... Så nära i mitt minne men ändå så långt bort!
 
Du saknas mig.
Taggar: #sorg;

Kommentera inlägget här :