Mulet mulet mulet...

Husch!! Avskyr när det är så tjock dimma utanför fönstret.
Hoppas verkligen att vi får lite känsla av sommar nu när vi åker ner till kusten i helgen.

Min dotter ska konfirmera sig och det ska bli lite mysigt.
Tanken var att vi skulle bo i stugan "baki Bränna", men min morbror ringde igår
" Hej, ni kan inte bo baki Bränna!!!" ...
"Nähä o varför inte det?" ....
" Nä det går int för det bor en lappuggla på taket till dasset så det går inte. Ni kan bo hos oss"
Här sitter hon den skrämmande ugglemamman!! Hon ser lite arg ut kan jag hålla med om!!
Man jag ska dit o fota med en riktig kamera, det kan jag lova!

Ja dom är så gulliga mina släktingar så det hela har slutat med att jag o Janne bor hos morbror o moster i stället...
Nu beställer jag sol o finväder nere vid kusten i helgen... Så de så!
 

Kommentera inlägget här :