Sitter på tåget...

På väg mot Luleå!! Ska på seminarium med Trafikverket.
Har faktiskt lyckats slumra till lite men det är ju inte bekvämt för fem öre!
Nu har jag faktiskt köpt mig en kopp KAFFE!!😆 Jag har ju slutat dricka kaffe. Men nu var jag så mosig i huvudet så jag hoppas jag piggnar till.

Var till "farbror"doktorn i tisdags! En yngre förmåga, någonstans kring 30?! Janne följde med som stöd och arga ögon. Behövde lite stöd o uppbackning. Då läkaren skrattade åt mig förra gången jag la fram en av frågorna.

Fick skämmas lite för att jag slarvat med min medicinering. Han ritade en ful teckning föreställande hypofysen hjärnan och sköldkörteln!!! Pilar som visade signaler hit o dit! Hur som värdet som ska ligga på 1 var 128 på mig och värdet som ska ligga mellan 12-14 låg på 8 för mig!
Med andra ord MAGDA måste äta sin medicin för att må som folk!

Hoppas på flera saker Viktnedgång att jag blir piggare och att jag slutar 😴snarka
Jag ska äntligen få komma mig till G-vare o kolla om de kan hjälpa mig att bli av med lite polyper o dylikt i hals o näsa! Det var just på grund av detta som Janne följde med!

Att en läkare skrattar åt en sån sak känns konstigt. Det är ett problem, inte bara för mig utan även för alla andra som sover i närheten , eller jag kanske ska säga försöker sova!!! Vi har en hel del nattvandringar i vårt hem. Trodde sådant skulle sluta då ungarna vuxit upp! Men icke!

Ja ja om en timme är jag framme o det blir en hektisk dag! Hoppas det blir en givande dag o att jag får lära mig massor med nyttigheter! Är hemma igen vid kl 20 i kväll!

Kommentera inlägget här :