Sitter på tåget igen...

Nästan 4 timmar på morgonen o nu ytterligare 4 timmar! När man reser till o från Kiruna så inser jag att jag bor högst upp i landet!!!

Hos oss i Kiruna är det fullskalig vinter
Och i Luleå så är det redan vår??? 
Bilden är inte lika vacker... Men den visar i alla fall skillnaden!
 
Intressant dag! Mkt att fundera på! O alltid lika roligt att träffa kollegor från länet!
 
Nu ska jag fundera vidare på hur jag ska använda mig av de jag lärt mig idag. Men först o främst ska jag läsa Aftonbladet o där efter lösa lite korsord!
 
I morgon ska jag samla ihop tankarna igen!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Maria

Minns en gång när jag var liten. När vi kom från Kiruna med flyget. Vi hade långkalsonger och täckisar på och hemma på gatan i Luleå sprang grannungarna i baddräkt!

skriven

Kommentera inlägget här :