... jag har testat en ny...

...frisör... Han hette Jerry... Och jag kan säga att jag blev jättenöjd!! Han klippte bort alla nötta toppar o klippte upp håret så de inte känns så tungt ...Efter att han klippt mig sog han sig tid att instruera mig i hur jag ska använda plattången för att få mer volym o göra lockar!
Tala om service ... O jag är så nöjd...  Ovan på detta och som en bonus, det var BILLIGT!!!  Jag som är van att betala närmare 500:- för en klippning trodde ju att de skulle kosta samma... Men de kostade 150:-
Tala om att jag blev paff!!

Kommentarer :

#1: Lena

Oj bara 150:- jag betalade 480:- i måndags när jag klippte mig...Kul att du uppdaterar din blogg så vi som är kvar nere vid kusten kan läsa lite om vad du gör! Hoppas du har det bra och att du hör av dig om och när du/ni kommer söderut. Kramar från din vän Lena

skriven

Kommentera inlägget här :