..."blidde" LITE arg igen...

...i förr går...Orkade inte ta tag i de då... När de påverkar mitt barn så blir jag förbannad... Hon var ledsen o besviken de såg jag... underade på hur jag skulle göra...Men beslutade att låta de vara tills senare... hon ska inte känna att hon inte är välkommen... De kommer jag att klarlägga helt klart... Men frågan är bara hur...??

Hon beslutade sig för att ägna sitt sportlov hos sin pappa i stället... Vilket ju känns trist... Men jag tror nog att hon får roligt även där... Hon kommer till mig på torsdag... O då kommer hennes kusiner till oss...
Vilket hon ser fram emot!!!

Så nu har jag en hel vecka själv... Eller själv o själv... Jag landade i Kiruna igår kväll!!! Nu är J på jobbet o hans pojkar är på skolan... är är lugnt o tyst... Jag har druckit kaffe o sitter o funderar på att gå ut i de underbara vädret...

Hmmm... Så blir de nog.... Blev just bjuden på lunch... Så nu gäller de att raska på lite...In i duschen så jag ser ut som folk kanske

Kommentera inlägget här :