Hallå....

Mitten på september o vi har redan haft två dagar med snöfall!!
Usch o fy det är riktigt kallt, men det är så otroligt vackert ute!! Träden är röda, gula, lila, gröna och orange!! Helt fantastiskt. Jag har varit dålig med kameran och har inte fotat ett enda löv :-(
Sen kan jag meddela att norrskenet redan sprakar i all sin härlighet här uppe i norr. 
 
Det har varit tyst från mig ett tag... Det har varit ganska hektiskt i största allmänhet. Semestern rusade förbi. Jag var sjuk hela semestern o lite till, men kämpade på i alla fall. Men orken var fullständigt i botten. Piggnade till under min första arbetsvecka.
 
Inte för att sommaren varit nått att skryta med, två riktigt varma veckor nere vid kusten o en härligt jummen vecka i Vivungi. Men här hemma i Kiruna har sommaren regnat bort! Hur som nu spelar det inte så stor roll. Räknar ner till min nästa semester!! Då kommer jag inte klaga på vädret, möjligen på trötta fötter! 
Bara 88 dagar kvar sen är regn, snö, slask o kyla nått vi inte behöver fundera över på en hel månad. 
 
 

Kommentera inlägget här :