Alltså...

...fy fasen... Ännu en gång inser jag att jag ogillar Torsten Flinck!
.
Kommentar: "Jag har bra relation med min ena dottern men min andra har jag dålig kontakt med. Det beror på hon inte är intresserad av mig"
.
Eller... när dom pratar om tidigare destruktiva relationer dom haft och han säger om en person som mår dåligt på grund av vad denne blivit utsatt för av den andra " ... man kan inte ta på sig hur den andre mår, det är inte ditt fel att han mår dåligt, det är ju en vuxen människa"
.
Eller hans antydan om att på grund av att Ingmar Bergman var en så elak man så drevs han till att missbruka morfin!!!
.
Alltså han har knarkat sig genom sina barns uppväxt, och han menar att det är hans dotters ointresse av honom som person som gjort att dom har dålig kontakt??!! Han var tvungen att ta till morfin för att klara av regissörens elak kommentarer. Men sen att en misshandlad person har mage att må dåligt på grund av det som skett i det tidigare förhållandet... Det kan ju inte den som slagit ta på sig för för det är ju absolut inte dennes fel!!
Alltså tala om sjukdomsinsikt!!!!

Alltså så jäkla egocentrerad o osympatisk o ....GRRRRR


Kommentera inlägget här :