Det är vår...

O mitt sista inlägg här skrev jag i september!!! Har som glömt bort denna blogg! Livet fortsätter och takten är olika beroende på dag och form. Vad har hänt i mitt liv? Egentligen inte så mkt. Jag har varit sjukskriven 1.5 månad i december/januari och jag har kommit tillbaka till jobbet o verkligheten igen. Jobbet är jobbet o det måste jag kunna hantera oavsett om det är stressig eller lugnt. Efter min sjukskrivning tyckte jag att jag hade hittat ett lugn och det kändes bra... Med det sagt så menar jag inte att jag lyckat bevara den känslan. Men vad fasen det är ju bara ett jobb! Ingen dör ju om jag inte hinner med allt. Förra veckan hade jag semester. En fantastisk vecka i Vassijaure med massor av sol, snö, skoter o fantastiska vyer. Vi har en fantastisk fjällvärld här i norr. Har ni aldrig varit där så tycker jag att ni skall åka dit... Svårt att beskriva, det måste upplevas.
Ja ja...Nu skall jag återgå till min feberyra o sova en stund. Kanske jag återkommer senare med lite annat, jag får se.

Kommentera inlägget här :