Nå, nå...

Jag har humör! Men oftast är jag på glatt humar... Men det är även så att jag tappar humöret o blir grinig!
Jag blir supergrinig när folk ser allt negativt.
Jag har nog förmågan att se möjligheter i det mesta. Jag vinner inget på att gnälla, o jag tycker att man bör respektera sina medmänniskor så pass mycket så att man möter dem i en positivanda.
Visst,  jag kan också tappa gaisten! O jag kan gnälla... detta kommer ofta fram när jag är stressad.
Möts jag av människor som är glada, positiva o drivna då känner jag att jag lyfter... Jag sträcker på ryggen o möter nästa medmänniska med ett leende!
 
Tänk på det i morgon!
Möt morgondagen med ett leende... Skratta mer o var positiv. Kanske får ni en medmännsika att sträcka på sig...Kanske är det just ditt leende som gör någons dag!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Maria

Helt rätt! Allt är bättre med ett leende på läpparna. Bra att du påminde, tror jag glömt det en tid nu 😊
Du har oftast ett leende och delar ut energi till höger och vänster. Du bor för långt bort...helt enkelt! Puss

Svar: Puss till dig med Maria... Det är du som skulle behöva komma hit...
Magda

skriven

Kommentera inlägget här :