Jag har gått in i rond två...

... av semester denna sommar....
Nu ska vi vara ledig 3 veckor... O sanningen är att det behövs! Oj oj vad trött jag har varit dessa två veckor då jag jobbat.
Fördelen med uppdelad semester är dock att det kommer kännas som att man varit ledig hela sommaren.
Den 25 augusti är vi tillbaka på jobbet igen!!.
Mkt har hänt i sommar... Emilia flyttade hit efter midsommar o nu är det bestämt att hon blir kvar. Hon börjar på Raketskolan den 25 augusti!!
Det har inte varit ett enkelt beslut för tösen men jag tror att det kommer att bli bra.
Hon känner inte så många här i Kiruna men det kommer att ge sig av sig själv.
 
På onsdag åker vi till Rhodos!!! Helt oplanerat o i Sista minuten har vi bokat en resa... Det ska bli skönt att komma bort. Vi åker inte dit för att det varit en dålig sommar här hemma!!! Det har snarare varit en helt fantastiks sommar! SOL SOL SOL varje dag. Idag har det varit 26 grader i skuggan!! Helt sjukt! Vi åker iväg för att slappa o skämma bort oss själva!! Slippa matlagning, sola bada o äta glass o dricka läsk o bara vara.
Det har vi alla förtjänat!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Åsa

Ja vad bra ni kommer att ha det på Rhodos. Så skönt för er. Vad stort att Emilia flyttar till er. Hon är så go, det komner säkert att gå bra. Själv sitter jag på ett varmt Arlanda o väntar....snart hemma.

skriven

Kommentera inlägget här :