Hösten är här...

... o det sista dagarna har varit helt fantastiska här uppe i Kiruna!
JAg har dock inte haft tid att njuta av dem riktigt som man kan önska!
Först har man jobbat sen har helgen ägnats i bowlinghallen!!!

Ja bowling är en sport som är mkt frustrerande!! Nu har jag bowlat i flera dagar o det känns i vänster skinka och lår!!! Känner mig så stel nu så det är SJUKT! Kvällens bastu o spikmatta har varit nödvändigt!
Sen ska vi inte tala om fingertopparana på två av fingrarna på höger hand!!Jag har konstaterat att de byter färg o blir randiga! Vita, ilsket röda o svarta!
Nu har de stillat sig lite men de är som pirrigt i dem!

I morgon är det sista dagen av denna intensiva träning o det gäller att bita ihop för att klara det hela.

I övrigt är det ganska som vanligt i livet igen... Förutom då att Em är här o går skola här o stökar på sitt rum varje dag... Ja det har återgått till att vara vardag att ha Em på plats ! O det är så skönt o mysigt att höra hennes ljud! Konstigt det där... Att en annan människas ljud är mysigt :-) <3

Kommentarer :

#1: Åsa

Visst är det skönt med en bra vardag..... ang ljud, ibland tycker jag om att höra när någon knappar på tangentbordet på datorn, lite mjukt o sökande så där. Då kan jag bli sömnig...:-)

Svar: Ha ha ha...Ja du Åsa du o JAnne är så lika i det fallet!! Han tycker också om det!
Magda

skriven

Kommentera inlägget här :