Okej okej okej...

... jag måste erkänna att jag har inte läst DOM där BÖCKERNA jag har LYSSNAT på två och är nu inne på den sista!!!!
Om nu nån undrar vilka böcker jag menar så är de dom som alla talar om...Ja de där om tjejen o den liderlige mannen ...Ja vad ska jag kalla dem...Sexscenerna är mkt detaljerade och många...
Men helt seriöst, jag är faktiskt inte så imponerad...O ska sanningen fram så blev jag faktiskt ganska illa berörd i den första boken... Det författaren beskriver i den första boken är hur en ung kvinna träffar en lite äldre man som övertygar henne om att han ska få slå binda o göra saker mot henne som hon egentligen inte vill...??!!! Han vill kontrollera allt hon gör o vem hon är med?? Han vill bestämma vad hon ska ha för kläder o vad hon äter!!! Sen beskriver författaren hur hon njuter av att göra detta för att tillfredställa honom??!?!??!
Ursäkta!!! Vet inte om jag egentligen tycker att det borde få ges ut i bokformat. Trots detta har jag nu snart lyssnat på alla tre!!!
Ja ja, jag ska inte dömma ut boken totalt... Jag kan ju inte säga att jag somnat till dem direkt. Men jag ifrågasätter värdet av dem och vad de ger för bild av kärlek!!?? Unga, naiva o romantiska drömmar om att man träffar en sjuk o skadad person som vill göra en illa o sen lyckas man förändra denna person, till att bli ens perfekta drömman!!
Ursäkta mig.. Hallå,!!!! Misshandel, våld,  svartsjukt kontrollbehov!! Alla larmsignaler blinkar och tjuter!!!
GE DIG AV SÅ LÅNGT BORT DET BARA GÅR!!! SPRING FÖR LIVET FLICKALILLA!!
Kan unga tjejer som läst dessa böcker inse att detta INTE är VERKLIGHET???
 
 
 

Kommentera inlägget här :