Nu ska vi se...

(skrivet den 8/11 -2009)

Jag kan ju nu när jag börjat så snyggt med ett inlägg  fortsätta direkt med mitt andra...

Jag har sen tidigare skrivit en hel del... I en annan blogg.. som är väldigt anonym...Så nu går jag över till att vara mindre anonym här :D

Magdalena heter jag... O jag bor här i mitt lilla kyffe... Med 2 snorvalpar o 2 kattskrällen...

Är nog oftast en väldigt glad o skrattig människa... Men även jag har mina mörka fläckar ...precis som solen!!

Just i helgen har jag nog mest varit glad... Jag har dock försökt skapa reda i mitt hem!! O vet ni?? Jag har inte lyckats komma till slutet på de än... O kl är snart 17.00... Jisses anåda... Tänk att jag har städat sen i går eftermiddag!!! Hallå?? Vilket tempo!!! Jag bor på 79 kvm..O jag har inte ens försökt mig på att städa odjurens rum!! Hmmm...Jag lovar...Jag ska inte klaga på ungarnas ordning allt för mkt... Men de är faktiskt värre än mig!!!

Nu ska jag ge mig för nu...Men de kändes lite roligt att skriva lite nu direkt... Så jag får testa lite funktioner...

 /Magda

Kommentera inlägget här :