Schoop!

Så var helgen slut o Magda kan inte sova.
Ont i axlarna o armarna!
Men det är bara att bita ihop! Ännu en natt då det är svårt att få till detta med sömnen. Men men... 5 dagar sen är det helg igen. Det blir nog bra.
I helgen köpte jag färg... Och jag har målat... Det är massor med år sedan som jag målade. O det var fantastiskt roligt. Tänk att jag inte har tagit mig tid till att göra det på så många år.
Men som vanligt så går det alltid till överdrft när jag gör något jag tycker är kul. Jag kan inte sluta i tid. Nu har jag ont i armarna o axlarna o ligger här o tycker synd om mig själv.

Vi har även julpyntat på utsidan av huset :-)
Det blev så fint... Stjärna i granen o på huset och massor med ljusslingor! Sen har jag bundit en grankrans. HAr letat efter en krans men inte hittat någon jag tyckte var värd pengarna. JAg hittade nen jättefin krans men då kostade den 729:-. Helt vansinnigt. Det slutade med att jag lindade ihop en egen grankrans!
Tyvärr så har jag ingen bild på den... Hmmmm... Måste fota lite i morgon tror jag!

Kommentera inlägget här :