Sommar...

Ja det är faktiskt sommar även här i Kiruna... Myggen har kommit o även lite värme!
Fastivalen har passerat o jag jobbar min sista vecka innan första delen av min semester börjar.
Midsommar var ingen hit här i Kiruna. Det var snöblask o svinkallt. JAg o J tog en minsemester i huvudstaden. Vi reste dit helt spontant o tog det bara lugnt. Var på Skansen o checkade alla ställen som man sett tidigare men denna gång helt utan barn! Det var riktigt skönt! Även om mina fötter var något mörbultade!
Efter midsommar kom min dotter hit. Hon har bestämt sig för att bo här i sommar. Sen får vi se hur det blir. Så roligt att hon provar i alla fall
Vi har bott i huset i 2 månader nu! Projekten avlöser varandra. Bastun är klar o vi har påbörjat byggandet av en ny altan! Det är roligt att ha möjligheten att utforma o ändra i sitt hem! JAg har ideer o jag hoppas att de flesta ideér ska bli verklighet i framtiden.
 

Kommentera inlägget här :