... lite mer barnvänligt...

... Men trots allt Nationalteatern!
 
Jag är ett litet ylle, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom, med världens minsta nylle, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom. Jag leker i min yllegrop, och ylar glada yllerop: Ylle! Ylle! Ylle på er yllebarn! Jag är så yllans liten, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom, fast inte i aptiten, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom. Jag käkar en massa yllegarn, och ett och annat ylleflarn. Ylle! Ylle! Ylle på er yllebarn! Jag bor här mitt på bystan, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom, bland alla yllenystan, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom. Här kryllar det av kryllingar, och alla deras bryllingar. Ylle! Ylle! Ylle på er yllingar! Nu kryper jag i sängen, boom chi-ka, boom chi-ka, boom boom boom, på mjuka ylleängen, boom chi-ka, boom chika, boom boom boom. En sömnig yllekrumelur, bör ofta ta en yllelur. Ylle! Ylle! Ylle på er ylledjur!

Kommentera inlägget här :