Just nu sitter jag i Helsingfors....

... vi ska vidare till Åland idag... Tanken är att ta oss dit med småbåtsfärjan.
Ska bli lite spännande!!! 
Vi har yckats ta oss fram med karta i Helsingfors =) Vi har faktiskt inte kört fel en ända gång! Helt fantastikt!!!!! Jag har tidigare haft världens sämsta lokalsinne. Men min förmåga att hitta o ha koll på väderstreck verkar ha ökat radikalt de sista åren!!!
 
Måste säga att Finland är en glad överaskning. Vet inte varför men jag trodde aldrig att det skulle vara så fint som det är! Vasa kanske inte i mina ögon var nått att se, men Uleåborg, Tammerfors o Helsingfors har varit över alla förväntningar!!
 
Landskapet som vi passerat förbi har också varit vackert... Bitvis har det ju givitvis varit mkt skog! Men så fort man kommit dit där landskapet öppnat sig eller mot kusten så har det varit fantastiskt vackert!
 
 

Kommentera inlägget här :