...sjukdom i all ära...

... nu har det varit mkt skriverier om min hälsa de sista inläggen.
Och jag fortsätter att skriva om den...I kanske något positivare ordalag dock!

Jag har blivit piggare o piggare sen i fredags... Allt ser ut att gå åt rätt håll...Förutom att jag är heldöv på höger öra!! Grymt irriterande... Jag hör allt jag säger jättehögt...Men jag hör inte vad andra säger om de står på fel sida av mig!! Hmmmm....
Jag gissar att de kommer att gå till sig... Med tiden!! Eller så har jag blivit döv på ena örat... Oroar mig inte speciellt mkt över detta egentligen!
Jag har även fått två hårda ömma knölar på högerhanden... De säger att de är ett minne från kanylen som jag kommer att få behålla...Hmmmm

Har även börjat jobba... Men jag märker att jag inte har samma ork som tidigare...Jag blir snabbare trött.
Är ganska trött när dagen är slut o jag har faktiskt åkt buss hela denna vecka hittills...O guuuuuuud vad skönt de är... Man hinner stressa ner på vägen hem...
Funderar allvarligt på att skippa bilen lite oftare även i framtiden...  Inte bara nu när jag känner mig så här mossig.

En sak till... De har sagt till mig att jag kan räkna med att de kommer att ta minst 6 månader innan jag känner mig fullt återställd! Jag måste vara försiktig med att överanstränga mig... För de kan ge komplikationer typ HJÄRTMUSKELINFLAMMATION, HJÄRTSÄCKSINFLAMMATION osv osv osv...

Huj huj huj...JAg har läst på!! O de är inte roliga saker de där... Inser att jag nog har varit väldigt allvarligt sjuk!!
I o försig så insåg jag de ju när de blev akut ambulansfärd till sjukhuset... Men jag har ju en tendens att glömma mig själv o min egen hälsa i förmån för alla andra...

Såååå!!!! Nu är de ändring på detta!! Jag ska se till att de inte blir några komplikationer här!! Jag ska ta de luuuuungt!



Jag sa kanske, eller hur?? Vet inte om jag var så mkt positivare...

Kommentarer :

#1: Lena

Kramar till dej <3

skriven
#2: puzzelkvinnan

Härligt att höra att du är på G.Köp vitaminer en om dagen o fyll på ,då går det lite snabbar.

Sköt om dig..........

skriven
#3: puzzelkvinnan

sv.Det var så lite.........

Vitaminerna har tagit slut i alla era affärer.

Men härligt,då är du på G.......krammmmm

skriven
#4: sofie

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :