Jaha ja... Måndag...

Vad är väl en måndag?? Om inte alldelens, alldelens ...
Ja det är frågan!!
 
Det är spännande på mitt jobb... Det händer massor med grejer hela tiden...
Jag jobbar med allt från lokaltrafik till trafikföreskrifter till stadsomvandling...
Ena dagen är det en ny busshållplats som ska byggas, nästa är det arbete med planer tillsammans med planarkitekter för att i nästa stund hjälpa en person som missat transferbussen till tåget, eller så är det underlag inför en upphandling eller möte med Trafikverket eller Länsstyrelsen eller Regionala kollektivtrafiks myndigheten.
 
Så det är omväxlande o roligt o i bland helt värdelöst!
 
Jag har riktigt bra kollegor! Dom är gnälliga, sura o lata he he he... Nej det är dom inte dom är hjälpsamma, roliga, duktiga o inspirerande för det mesta i alla fall ;-)
 
Just nu känns mitt jobb riktigt, riktigt bra... Visst vi har mkt att göra men det känns ändå inte övermäktigt!
 
Så med andra ord, jag trivs!
 
 
 

Kommentera inlägget här :