Jag är en "klant"!!

Igår klantade jag mig rejält... Jag skulle gå ut med lite kartonger som skulle slängas. När jag klev ner från bron så trampade jag snett och föll handlöst i marken. Jag skrubbade höger knä, stukade höger tå och vänster fotled...
 
Jag stannade inte upp för att känna efter utan jag fortsatte med det vi höll på med. Vi städade och fixade i garaget.
 
Inte förens flera timmar senare när vi satte oss i soffan började jag känna att jag hade ont i fotleden!!
Ju längre tiden gick desto mer värk fick jag, tillslut kunde jag inte sitta still!!
Började kolla o insåg att höger fotled svällde sakta men säkert upp o den började bli blå.
När det väl var dags för sängen kunde jag inte belasta foten utan att det gjorde så ont att jag började må illa. Tårarna sprutade o Janne fick halvbära mig till sängen!!
Sen låg jag där o tyckte otroligt synd om mig själv... Fasen vad ont jag hade!
Trodde inte att jag skulle kunna somna. Men med hjälp av värktabletter så somnade jag efter en stund!
 
Nu på morgonen har svullnaden gått ned o jag har inte lika ont även om det känns lite grann! Men jag kan belasta foten o det är huvudsaken! Det är inte roligt att bli helt stillasittande när man har så mkt man vill göra här hemma!
 
 
 

Kommentera inlägget här :