Grattis lilltjejen...

Nu är du 15 år!
 

Kommentarer :

#1: Åsa

Vad stor hon har blivit, din fina Emilia. Har verkligen förändrats sedan jag såg henne senast men det var väl för minst 2 år sedan eller när var det?:-)

Svar: Hmmm... Träffade du inte henne i somras...? Kan det vara 2 år sedan!?
Magda

skriven
#2: Anonym

Jag var i Vivungi i september men var hon med då?
Inte vad jag minns men men vem vet...:-) Ja,ja i mitt minne är hon "liten" men så är det ju inte alla blir ju äldre.

Svar: Ja tiden går snabbt!! Saknar henne hela tiden... Nu har jag börjat kampanjen för att hon ska söka gymnasie i Kiruna. Hon tänker läsa Natur-programmet eller Teknik. Så varför inte satsa på Rymdprogrammet i Kiruna!!Nian går fort... Skulle vara så roligt om hon flyttade hit efter det.
Magda

skriven

Kommentera inlägget här :