Hejhopp i snorskogen...

... sanninen är att jag faktiskt börjar känna mig bättre! För en gång skull har jag tillåtit mig själv att vara sjuk  o hemma!! Men nu ger jag upp!! I morgon är det jag som går till jobbet!
Har fortfarande en jobbig hosta o en killande o rinnade näsa. Men jag känner mig lite rastlös! Det brukar vara ett friskhetstecken :-)
 
Jag ser fram emot den tid som kommer nu... dagarna blir längre o det känns att vårvintern är på ingång!! Synd är att det varit mulet nu under sportlovet. Annars hade det varit helt perfekt när temperaturen legat runt nollan hela veckan.
 
Påsken kommer ganska sent i år så det bäddar för ett fantastiskt påskfirande. Det låter som att alla mina barn kommer hit! Så härligt!! Och så roligt!! Längtar verkligen!
Bild på dem från i sommras - Camilla är bonus o sambo med min Christoffer.
 
Sen kommer säkerligen Js båda grabbar o kanske "den förlorade sonen" som också brukar dyka upp :-)
Js syster o hennes dotter brukar också vara på plats o förstås Js papppa. Så de blir ett helt garde!! Så härligt att fira påsken ordentligt!! Det är som att man firar det bästa med vintern o att den är på väg att ta slut på samma gång o detta tillsammans med männsikor man tycker om.
 
Sen känns det som att det kommer hända saker i år som vi verkligen ser framemot! 
Bland annat ska Js systerdotter få barn till sommaren vilket ska bli rikigt roligt! Sen ser det ut som att det kommer hända annat också som jag kommer att skriva om senare. 
 
Ja om sanningen ska fram ser 2014 ut att bli ett bra år helt enkelt!
 
 

Kommentera inlägget här :