Ännu en dag...

...har passerat i förkylningens tecken!!
Jag har ägnat större delen av dagen till att virka! 
Har snart slutför ännu ett projekt! Fördelen med att vara sjuk är ju att jag kan virka mellan nys- o hostattackerna!
 
Får se om det blir något som jag kan ha på mig. Lite tveksam just nu! Men det lär visa sig...Det är helt fantastiskt vad roligt det är att skapa med hjälp av nålar och stickor! Fördelen med att virka är att man kan forma det man gör på ett fritt sätt... Jag kombinerar teknikerna också. Virkar kanter o skapar andra former.
 
Måste införskaffa lite mer garn. Hoppas på att hitta lite mer vårinspirerade färger nästa gång.
Är de nån där ute som känner att de har förmycke garn på lager där hemma då vet ni att jag har gott om utrymme hemma hos mig!!
 
 

Kommentera inlägget här :