Jag är den jag är...

Funderingar som kommer och går...
 
...  jag är en person som har förmåga att ta plats.
Jag tänker o tycker en massa...O det händer att jag säger ett ord för mkt och ibland blir det en hel mening innan jag tänkt efter två gånger.
Ibland tar jag förmodligen för mkt plats också... men det är inget jag strävar efter eller försöker åstadkomma på bekostnad av andra. Inte medvetet i alla fall. 
 
Jag är medveten om vem jag är och hur jag är... Men min strävan är inte att alltid vara i fokus o rampljuset.
 
 
Jag kan o jag tycker det är roligt att prata inför andra o jag har inget problem med det. Jag tycker det är intressant att lära känna nya människor och jag tycker det är fantastiskt roligt att diskutera nya spännade frågor.
 
Att debattera o stöta o blöta är något som kan vara extremt frustrerande o samtidigt väldigt givande. Jag är inte rädd för att göra min åsikt känd o jag är inte heller rädd för att backa om jag har fel.
 
Jag är tjurig och ibland till och med dumtjurig.
 
Jag försöker lära av mina misstag. Men det är inte alltid så lätt! Ibland hamnar jag där och det utan att ens vara medveten om det. Och då är det försent.
 
Jag är inte en person som trampar på andra för att ta mig fram. Däremot  så tar jag mig fram på nått sätt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :