En dag som denna...

... så kan man inte klaga...
Jag har konstaterat att jag bor på en av de vackraste platser som finns på denna jord!
 
.
Att sätta sig på skotern o bara åka rakt ut i fjällvärlden är inte möjligt för alla...
Men det lyxen kan vi skryta med. Vårvintern är den bästa tiden här uppe och de närmaste veckorna så får vi njuta av den fantastiska årstiden!
..
Soldyrkare har jag blivit sen jag flyttade hit!!
Att njuta av solens värmande strålar är något som aldrig tidigare varit så viktigt som de är nu...
Nu vill man bara ut när man inser att solen skiner!
.
.
.
Kebnemassivet i all sin glans... Fotat på avstånd men lika otroligt mäktigt ändå!
Vi kan se det från vårt köksfönster. Men så här är det ännu vackrare!
.
.
.
.
Nästan hemma... En dag ute i solen, mina kinder är brända o vindpinade... Vilken otrolig söndag!!!
Kan man önska sig nått mer???
 
Taggar: Kebnekaise, skoter, solsken;

Kommentarer :

#1: LenaW

Ser underbart ut! Kramar till dig 💛

skriven
#2: Maria

Fina bilder! Underbart ser det också ut!

skriven

Kommentera inlägget här :