Denna vecka har varit skum...

Hmmmm...
På onsdag tränade jag cirkelfys... Stressade hem, sen träffade jag Robin på Bishops... Hör inte till vanligheterna att jag gör flera saker per kväll... Men nu gjorde jag de och en av de sakerna var att gå ut o dricka öl!!! Jag är inte öldrickare heller... Så de var verkligen skumt...
Nu ska jag iväg på nästa pass... Och de efter ytterligare en kväll ute på krogen!!!!
Vi firade Jesper som fyllde 18... 
Så denna vecka blev helt annorlunda mot för de vanliga veckorna... 2 ggr på krogen ! Och jag skuttar med glädje i väg till träningen kl 18!!!
De är nått allvarligt fel på mig??!!
 
 

Kommentarer :

#1: Maria

Du har verkligen kommit igång med träningen. Impad är jag.
Vad mysigt att gå ut på krogen med en vän och ta en öl. Jösses vad jag skulle vilja göra det.

skriven

Kommentera inlägget här :