De är verkligen roligt att baka matbröd...

Nu är jag i ett stim!!! I går bakade jag Gahkko (samisk mjukkaka) Supergott!! Bakade på svärmors bakhäll som vi lånat.
I dag fortastte jag med bakandet... O idag blev det Hönökaka!! En klassiker...
Provade att göra dem på bakhällen också. De har jag aldrig gjort förut men de fungerade jättebra.
Det känns som att vi har en god start på påsken när jag laddat frysen med bröd... Får se om stimmet håller i sig till i morgon. Kanske åstadkommer ytterligare konststycken då =)
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: IronGirl

Hej Magda. Tack för din kommentar i min blogg om det här gällande barn.

Jag har någonstans insett att det kanske är så att jag inte vill ha barn i den här relationen jag är i nu. Kanske kommer det en längtan senare i livet när jag befinner mig i en annan relation, en relation där jag känner mig trygg med den man jag då valt.

Livet är en balansgång. Ta hand om dig.

skriven

Kommentera inlägget här :