Buzzning!!

Jag har blivit medlem i Buzzador där man kan anmäla sitt intresse att testa olika produkter... Nu har jag fått möjlighet atttesta Storytel... En produkt som går ut på att du med hjälp av en app kan plocka ner ljudböcker till telefonen. eller så kan jag gå till deras hemsida och ladda hem böcker till datorn
Intressant!! Jag har ju tidigare lagt in ljudböcker manuellt . Nu kan jag göra det direkt....
 
Ja ja...det tog ett tag innan jag fattade hur det fungerade, men nu är jag igång och nu lyssnar jag på boken "Halvblod" av Sofie Trinh Joansson...
 
Jag har även lagt upp 6 stycken böcker i mitt bibliotek som jag hoppas jag hinner lyssna på innan min testperiod är över =-). Jag kan ladda upp flera böcker som jag kan lyssna på offline... Vilket ju är fantastiskt!! 
 
Ja ja...Återstår att fortsätta buzza... 
 
 
 
 
Taggar: #storytel #buzzador, buzzador, storytel;

Kommentera inlägget här :