Den här tiden...

...för så där 13 år sedan var en av mina tankar som jag hade i huvudet just precis då "Jag ska se på Eurovison song contest!!!!" Charlotte Perelli skulle tävla med Tusen och en natt!!
Jag var helt inställd på det. Det var min målsättning!!!
Jag vet exakt vart jag var på väg också!!! Jag vet att det var lördag kväll!!
.
Jag vet att jag hade ställt in mig på en lång natt o en lång dag efter... Mitt sikte var inställt på kvällen efter... Ungefär!!
.
Vissa av er anar säkert redan vilken kväll jag drar mig till minnes. En helt oförglömlig kväll!!
.
Hur som helst, de blev ingen Charlotte Perelli för mig den kvällen!! Denna tid för 13 år sedan hade jag precis landat på Boden sjukhus... Jag var på väg in till fikarummet på förslossningen. Tänkte placera min ända i soffan framför tv:n.
.
Jag klarade av att sitta där i ca 30 minuter... Sen gick det inte mer... Jag var inne på mitt rum innan 21.
02.53 söndagen den 30 maj 1999 föddes en solstråle!!

.
Min dotter Emilia
.
PS. Charlott Perelli vann Eurovison för Sveriges räkning den kvällen om ni undrar!!

Kommentera inlägget här :