Låsta höfter, knän o bowlingslag i soffan!!

... både jag o J vaknade kl 5!!! Hans höft var helt låst och han hade s...t-ont. Låsningen kan nog förklaras med att han slocknade o sov som en död hela natten utan att ändra ställning på hela natten!!
Sen låg jag o väntade på tidningen som aldrig kom 
Som vanligt hade tidningsbudet problem med att ta sig in i huset!! Så tidningen satt upphängd på handtaget därnere!! Skiiit också...
.
Att bero på låsta leder... Själv har jag sovande vrålat över mina låsta knän på nätterna... Aj aj... J har försökt hjälpa mig att räta ut dem men det går inte.... Så förbaskat ont de gör när knäna låser sig... Man måste hitta det perfekta läget för att räta ut dem!! O det kan vara ganska svårt, speciellt när mannästan sover!!
.
Ja ja... Nu i kväll la vi oss på soffan här hemma... J somnade i vanlig ordning direkt!! Efter en liten stund får jag en hård näve mitt på skallen o en chockad J stirrade på mig. Han slog bowlingslag i soffan!! Sovande alltså...
Tala om att han är bowling-nörd!!!
.
Sen över till de viktiga!! Bara 14 dagar kvar!!!
.

Kommentera inlägget här :