Händer inte mkt...

... i mitt liv just nu. Legat i sängen i snart 3 veckor...
Inte i samma säng dock...Men jag har legat!
Igår fick jag ett samtal från sjukhust!e De hade genom de prover de tagit fått reda på vilken ilsken bacilusk de är som gjort mig så sjuk!
Jaha... Dags att byta medicin igen!
De att jag blivit piggare berodde på att de dropp jag fick på lassa... Därför befarade dom att jag skulle bli sjuk igen om jag inte bytte antibiokia. OKEJ!!! Jag bytte medicin ... 374:- fattiggare och jag ligger fortfarande i sängen!!

Har aldrig varit så här sjuk förr! Visst har jag varit sjukskriven under en längre period men då var jag inte sjuk på de här sättet!
Nu hoppas jag att den nya medicinen ska hjälpa...Så jag börjar vara som folk igen till veckan.

Att ligga på lassa är bland de tråkigaste som finns... Maten är dålig... O i mitt fall handlade det om att ligga isolerad på Infektion!! JAg fick inte ens ta emot besök! Urk!

Nästan en vecka o sen fick jag åka hem till min egen säng! Nu är de torsdag o i morgon är de en vecka sedan jag kom hem från sjukhuset! Jag är inte frisk ännu! Fasen också!

Så dödligt less på detta!!

Kommentarer :

#1: Lena

Krya på dej-kramar från mej <3

skriven
#2: litentanta

Usch o fy för långdragna infektioner..... man blir så slut i både kropp och knopp :( Hoppas att det vänder snarast möjligt för nu börjar ju den vackra tiden på året med lite dagsljus och allt!



Kram på sig från en snorig umetanta

skriven
#3: puzzelkvinnan

Huvvva........det låter som en riktig pers.

Hoppas att det har hittat rätt nu och att du ,börjar känna dig bättre.Lite tips på vad man kan göra om man inte orkar stiga upp.Sova......hihihi väldigt helande.......läsa typ lättlästa böcker el skvaller tidningar..........lyssna på bokböcker .........korsord....osv.Bara om man orkar......sköt nu om dig ,så vi kan lära känna varann.Är väldigt nyfiken på hur du är och har det....Varm kram Pia

skriven

Kommentera inlägget här :