Jag blir väldigt illa berörd faktiskt...

En pojke i min dotters klass har misshandlat en lärare... Han hde slagit läraren i ansiktet upprepade gånger, läraren föll till marken och pojken hade fortsatt och sparkat läraren när denne låg på marken!!

Jag vet att de har varit problem i klassen o att min dotter har i perioder tyckt att de har varit jobbigt med killarna, som retats, bråkat osv... Men att de skulle gå så här långt de trodde jag nog inte!

Jag har senast i höstas pratat med en av fröknarna i hennes klass, om problemen som jag har märkt av...
Då ville jag att vi skulle ha ett möte med alla föräldrar för att alla skulle få prata ut om de problem som finns i barngruppen... Men så blev de inte...

Jag hoppas att de kommer ett möte nu, lite sent kanske... Men bättre sent än aldrig!


Kommentarer :

#1: puzzelkvinnan

Fy ska detta verkligen få hända?!

Nä möte är ju på tiden......

Hejsvejs

skriven

Kommentera inlägget här :