...en stolt mamma =)

... i dag på lunchen pratade jag med mamman till tjejerna som hade huvudrollerna i filmen jag pratade om i förra inlägget...Hon hade varit på premiären i Stockholm... o vip:at in före kön =)))
Så roligt att det gått bra allt... O framför allt att de har haft roligt =))
.
Vilken upplevelse!!
.
Jag kommer i håg min egen erfarenhet av skådespelarvärlden=)
I 11:e timmen!!
Var med i en pjäs som vi spelade i 9:an... Den sattes upp på Storan i Luleå... O vi var på Turné till Umeå... Oj oj vad kul vi hade!!

Kommentarer :

#1: ullrika

Oj det måste vara en rejäl föräldraboost att få se sina så otroligt duktiga barn!



Jag har inte sett filmen du skriver om än, men nån gång hamnar den säkert framför mina ögon. Den har ju fått bra kritik från väldigt många håll så jag är allt lite nyfiken!



ps.jag har mailat dig ang lösenord hos mig. jag hoppas verkligen du har förståelse för att jag är lite snål på vilka jag vågar dela ut det till? det är bara "gamla" bloggvänner (och familj och "vanliga" vänner förstås) som fått det... :)

skriven

Kommentera inlägget här :