... Åhhh...

...jag har goa vänner jag... O jag vet att ni tänker på mig när jag får mina nostalgiatacker... O när jag saknar i massor... Men sanningen är nog den att de kommer alltid att finnas där... Denna saknad...
Jag tänker alltid så... Jag glömmer inte, jag slutar inte sakna, jag lär mig leva med den....

De är ju inte så att jag varje dag går runt o känner en oerhörd saknad... Nej!!! Men de kommer över mig ibland...

Speciella stunder, händelser kan sätta igång tankarna...O nu mer har jag kommit fram till att sådant ska man inte dölja...Eller försöka trycka undan... Ut med de i stället... Visa för mig själv att de är helt oki...  Denna saknad o förlust är en del av de som gjort mig till den jag är...

Kommentarer :

#1: litentanta

En vis kvinna i norr ska man alltid lyssna på,

så jag lär väl återkomma en annan dag när jag

inte är så uppretad och irriterad kanske ;-)



Ha det bäst !

skriven
#2: Tessah

Tack för tipsen. :P



jag provade me sprutan ge i små omgångar och han fick dricka mjölk direkt mellan. Han älskar mjölk :) och det funkade faktiskt bäst hitills måste jag säga :P

skriven

Kommentera inlägget här :