Hej o hå...

Njuter av att vara lite ledig... Har verkligen kopplat av dessa dagar... O jag kan säga att de har behövts...
Sovit länge, legat kvar i sängen även om jag varit vaken... Ätit frukost kl 13... =) Utan att skämmas!

Sett massor med film o dokumentärer också...

Somnat tidigt för att vakna igen o sen vara vaken till 2 på natten...
JA helt enkelt snurrat om dygnet alldelens.

Jag har stickat, gått långa prommisar o bowlat!!


I kväll har jag bowlat som en galning dock!! 9 serier efter varandra!!  Men nu tror jag att jag kommit på en sak!! Jag slog riktigt bra mot slutet ( för att vara jag alltså)...
Men de kostade en del också...Blåsor på fingararna o en ond rumpa...

Kommentarer :

#1: puzzelkvinnan

Kul att se dig igen.Julhelgen ska vara så.Omvända dygn.Vart lite fnissig,hur kommer rumpan in i spelet.......Gott Nytt År,be din vän smörja på lite värk salva.....hihihihi

skriven

Kommentera inlägget här :